Busranur34 bende pankek yapıyorum. Bol domatesli yapıyorum yumurtayı menemen gibi ama soğansız. Bazende salçalı yapıyorum küçükken soğanlı yapardım severdi simdi yapmıyorım pek. Haslanmış yumurtayı hiç yemez onuda muz ile ezersem seviyor cunku muz tadı yumurtNın önüne geciyor. Yani yumurtayı hep bişeyli yapıyorum ki tadını cok almasın😬