minik_koalam bizdede gunduz leri ayni durum oluyor… kucagimda uyuyuyorum yatagina koydugumdan Bir kac dk sonra uyaniyor, bence bu durum bebekler annelerinden uzaklastiginin farkina variyor ve kendilerini guven de hissetmiyor Oyuzden aglamaya basliyor … doktorunuzun soyledigini paylasirmisiniz…
Her bebek Bir olmasada olasi Bir durum oldugunu soyler ise Bir sonraki doktor Rdv’sunda o konu hakkinda sorular sorabilirim belki ayni durum bizde de oluyordur …. herseyi degerlendirmek gerekir …