mervemir- Zyno34 merhaba, bizde olanları söyleyeyim fikir olsun sizede bizde 8 aylığız aktivite masası, denge küpleri. Yağmur damlası oyuncağı, sesli piyano ve sesli telefon kumanda gibi Bi oyuncak, hareketli kitaplar, bultak bunlarla oynuyoruz bol bol 😍
Zyno34 mervemir- Bultak yapabiliyormu , benim kızım çok hareketli yerinde durmuyor bide dişi çıkmadı hiç kaşınıyor herşeyi ağzına alıyor
mervemir- Zyno34 ben yapıyorum eline veriyorum çalışıyor yapmaya bazen yapıyor ama bilinçli olduğunu düşünmüyorum 😅 benim oğlumda aynrn öyle çok hareketli işte dikkatini çekmeye çalışıyorum dişlerini çok kaşıyor aynı ama bizde de diş yok ya
mervemir- Zyno34 bizimde öyle ama biz beilşkte oynuyoruz mesela denge kulesi var ben yapıylrum uzağao geliyor emekleyerek onu yıkıyor, başka biyere koyuyorum kuleleri oraya gelip yıkıyor 😅 öyle oyun kuruyoruz