Merhaba kızlar 25 aylık kızım var daha önce kelimesi vardı sonradan kayboldu şimdi anlamsız kelimeler cıkarıyor ama konuşmuyorbazı sebeblerden dolayıda otizdiye şüphelendim 3 tane doktora götürdüm 2 tanesi teşhis koyamadı en son profösöre götürdüm oda çocukta birşey yok gezdirip durmayın dedi ama bnim hâla içimde bir şüphe var çünki gel git yapma falan dediğim zmn anlıyor ama ondan birşey istediğim zmn yapmıyor komut almıyormuş gibi geliyor adına seslenince bazen bakıyor bazen bakmıyor eşimde birşey yok diyor ama içim el vermiyor napacağımı şaşırdım