elcn4139 şimdi gördüm canım kısura bakma, diyetisyen bize günde 4 defa dedi de tabi benim oğlum yemiyor ama sabah ve akşam vermeye calısyorum şimdi gece olduğu için kağıtlar oğlumun odasında sabah insaallah bakıp diğer tarifleri de atarım sana, ben hepsini denedim oğlum sadece 2 kaşık bebek pirinç unu veya bebek irmikli suda pişirdikten sonra soğumasını bekliyorsun soğuduğundan emin olduktan sonra 2 kaşık bileğimiz formül toz mamayı atıp karıştırıyorsun bizim alerjik manası da olduğu için tadı kötü biraz o yüzden pekmek koy dedi bizde pekmez koyuyoruz. Önemli olan soğuk olması dedi yoksa bütün vitamini ölüyormus Böyle farklı farklı var ama oğlum sevmedi yapamadım size veririm insallah siz de deneyebilirsiniz