Betul-08 ben sab sımplex kullanıyorum en başından beri..birde damla miktarı konusunda eczaneler hep yanlis yönlendirdi bundan dolayı da yetersiz geldi mesela..iki ayrı çocuk doktoru ise bir kerede 15 damla bırakılabilir dedi..yine de 15 damla hiç bırakmadım mesela..ilk 4′5 damla birakiyodum bunun bile faydası oluyodu ama zaman zaman olmuyodu ve yine çocuk doktoruna sordum onun faydası olmaz dedi ve artır dedi sonrasında maksimum 10/12 damla günde ki defa sabah ve akşam doğru mesela veriyorum yeterli oluyo…atladigim gün kakasını bile yapmiyo mesela ve yine yapamayınca rahatsız oluyo..ben dediğim markadan çok memnun kaldım..sizin probleminiz gaz sancısı gibi geldi bana..