Merhaba anneler 2 yaşındaki oglumun diz kapağı çıktı evde bi anda yuruyemedi sonra doktora götürdük çıkık dedi oturtttu sonra biraz yürüdü ama şimdide tekrar gene aciycak diye korkusuna basmiyo bi kaç güne gecer dedi ama biz gibi yasayanlar varmi neler yaptiniz bu süreç te bnada anlatirsaniz sevinirim şimdiden teşekkürler 🌼