Kızlar 8 buçuk aylık bebeğime artık her şeyi veriyorum kilolu ve iştahlı bi bebek değil hatta zayıf bi bebek. Meme reddimiz vardı nerdeyse bıraktı memeyi diyebilirim. Alerjisi olmadığını anladığım her şeyi veriyorum ama iyi mi yapıyorum bilmiyorum. Birkaçtır kırmızı et ve suyunu veriyorum ve çok seviyor. somon falan verdim ne bilim tavuk eti bile verdim patates kızartması falan çok seviyor ama az yiyor diye veriyorum bende anne yüreği.. şimdi sorum şu bu aydaki bebeğe et ve türevleri falan vermemde sakıncası var mı 4 dişimiz var bu arada kırmızı eti çiğneyebiliyor tabi minicik veriyorum