Beybiberen benim kizim premature dogdu. Dogdugundan beri bir cok mama denedik ama en iyi aptamil. Ozellikle yeni cikani. Bence mamanin pek kiloyla alakasi yok yani bebekle ilgili diye dusunuyorum. Kimi bebek ne kadar yerse yesin kilosunu koruyabilir. Bu konuyu doktorunuza danissaniz daha iyi olur diye dusunuyorum. Gunes kremi olarak da fiyat, icerik bakimindan mustela kullanin derim. 😊