Mucizegebelik 6,5 aylıkken dikişli yaptırdık özel hastanede doçent çocuk cerrahı yaptı. İlk gün aşırı ağladı ve sadece uzandı. Çişini kakasını ağlayarak yaptı ve çok korkmuştu. O gün pişman oldum ve çok ağladım ben de. Ertesi gün pansuman çıkarıldı ve krem sürmeye başladık krem mucizevi gibi, hemen iyileşmeye başladı, 1 haftaya kadar tamamen iyileşti ve dikişler düşmeye başladı. İyiki yaptırdık diyorum şu an. Ne kadar erken o kadar iyi. Tırnağı kırılsa da canımız acıyor operasyon geçirse de. En azından büyüdüğü zaman böyle bir korkusu olmayacak diye seviniyorum. Bi cesaret yaptırıp ilk güne dayanmak gerekiyor sonra iyileşiyor 😇 bu arada biz bardak vs koymadık. Kremli sargı koyup kapattık.