Bibebisgordumsanki Hayırlı geceler anneler. Lens perde kullanan var mı içinizde? Fikrinize ihtiyacım var. Ben perdelerimi aldığımda kiradaydik camlar Fransız cam ev yeni evdi. Çok güzel duruyordu çok begeniyodum. Sonra taşındık şimdiki evimde camlarim Fransız cam değil önünde kalorifer var ve kartonpiyerler duvara biraz daha yakın. Perdeler düzenli durmuyor. Kalorifer boyunda kestirsem mi diyorum ya iyice kötü olursa diye kararsız kalıyorum. Yeni perde almaya kalksam hepsini değişmek epey maliyetli malum. Sizce ne yapmalıyım.? Kalorifer üstüne gelecek boy lens perde kötü olur mu?
Show_must_go_on Bibebisgordumsanki Ben kullanıyorum fakat benim eviminde bütün camlarını fransız cam yaptırmıştım hoş duruyor diye. Şuan oturduğunuz ev kendi eviniz değil ise oraya göre perde almak çok mantıklı olmaz perdeciye götürün ölçü alıp onları katlayıp kısaltıyorlar kornişe takılan yerden sonra istediğinizde tekrar açılıyor. Yada perde klipslerini deneyebilirsiniz
Bibebisgordumsanki Show_must_go_on ev kendimin ama nerdeyse tüm ev lens perde hangisini degiseyim 😅 çok severek yaptirdim bide ama görüntü canımı sıkıyor. Kısaltma yapıldığını bilmiyordum ben direk kesilir diye düşündüm. Bi bakayim ona. Kisa halini gördünüz mü hiç peki kötü durmaz demi
Bibebisgordumsanki Show_must_go_on birde temizliğini nasıl yapiyorsunuz. Teşekkür ederim yorumunuz için
Show_must_go_on Bibebisgordumsanki gördüm korniş kısmından katladıkları için çok belli olmuyor zaten ☺️
Gul-42 Bibebisgordumsanki asla alma hıc kullanışlı degıl ben cok pişmanım gelen gıden mekanızmasını bozdu cunku ıkı ipi var bıle bılmeyenn asılıyor onun dısında bılen bılmeyen normal perde sanıp asılıyor yıkaması zor kolay dedıklerıne bakma sakın bıde dilimlerı hıc esıt durmuyor mesela cam kapı acmak ıcın komple perdeyı acıyorsun tek tek oldugu ıcın araya kısılıyor cıkıyor normal anam babam tül diktir
Bibebisgordumsanki Gul-42 kiz benim nerdeyse butun ev lens perde. Aslında memnundum da ama simdiki evimde guzel durmuyor kalorifer ve camlardan dolayı. Cok gelenim gidenim yok kendim dikkatli kullandim 3 yildir hic bozulmadi. Yikamasi bence de sorun bi kere yikamaya verdim ondan da memnun kalmadim. Simdi boyunu kestirmekle yeni perde almak arasindayim da karar veremiyorum.
GokSuM Bibebisgordumsanki lens perde hiç kullanmadım yorum yapmam doğru olmaz ama tüllerinizi kestirmek istediğinizde etek aynı kalıyor üstten korniş kısmından kesilip katlanıyor. O yüzden de güzel oluyor. Eğer pile aralıkları genişse Kartonpiyer sıkıştırmış gibi görünebilir o yüzden kroniğin en ön kısmına değil de ortaya takabilirsiniz. Bir de son olarak ölçüye çok önem verin. Tüllerinizin modeline bağlı olmakla birlikte mermer hizasında alınan ölçü pek hoş durmayabiliyor. Mermerin bi 6-8 cm aşağısında daha güzel durabiliyor. Tabi bu hem sizin zevkinize, hem evinizin şekline hem de tüllerinizin şekline bağlı. İnternetten görünümlere bakıp en çok hoşunuza giden ölçü ne ise ona göre kestirin. Çünkü uzun kestirince çaresi var kısaltılır ama kısaya çare pek olmuyor malesef.
Bibebisgordumsanki GokSuM bende normal tulde mermer boyu beğeniyorum ya aslında boydan perde guzel ama bu perdeler sikismis gibi duruyor işte. Kestirsem en azından kaloriferin bozdugu kisim düzelir. Stor perde gibi mekanizmali oldugu için ortaya da taksam cok fark etmedi. Kartonpiyerler bi tik yakin yapilmiz duvara ne yazikki. Simdi ya lensi kestircem ya normal tul alacam boydan ama nerdeyse tum evin perdesini degismek cok maliyetli geliyor ya
Bibebisgordumsanki Gul-42 demi ya bana da oyle geliyor. Bosuna kestirip ziyan edecekmisim gibi sanki.
hemsireemom Bibebisgordumsanki lens perdeyi kesinlikle tavsiye etmiyorum. Evime aldığım eşyalardan en pişman olduğum ürün diyebilirim yıkaması ayrı sorun takması ayrı sorun. Çekilirken yukardan perde düz durmuyor her seferinde merdivene çık düzelt. (Biraz bendeki takıntıdan dolayı) En ufak bir harekette sert çekilmede yada perdeyi hareket ettirmede klipsi çıkıyor tekrar çık yap. Eğer yeni olmasaydı ve o kadar para ödemeseydim kesinlikle başka perde alırdım
Bibebisgordumsanki hemsireemom ya kullanip memnun kalan bi ben varim galiba 😅 alinan urunle de alakalidir belki klips hic kirmadim 3 yılda. Esyami dikkatli kullanmayi severim hassas davranirim o yüzden de olabilir. Yikama konusunda hak veriyorum ama. Benim sorunum şimdiki evimde kullanissiz olmasi oldu camlar Fransız olmadığı için. Kalorifer ustu boyda kestirmek sizce kotu olur mu
hemsireemom Bibebisgordumsanki ben de aşırı dikkatli kullanırım 🤷🏼♀️Fakat perdeden perdeye değişiyor sanırım emin olamadım ama çok da iyi olmaz gibi yarım duracak çünkü
Haffuse Bence kestir kullan… Lens perdeyi bilmiyorum, biraz baktim gorsellerden de, eger onceki perdelerin enlemesine jyjyorsa, boyunu kestir kullan, ben kestirdim ve hicbir farki olmadi🤗
Bibebisgordumsanki Haffuse enlemesine uyuyor ama bu perdeleri hic kisa gormedim o yüzden tereddüt ettim kotu olur mu diye