Fatma2882 Sizlere birşey danışmak istiyorum 4 günlük bebeğim var emziriyorum gazini guzelce cikartiyorum yatırıyorum birden burnundan süt akıyor başına böyle bisey gelen varmı uyumaya korkuyorum her an genzine kaçar diye
Fifaz12- Fatma2882 reflü yatağınız var mı varsa kullanabilirsiniz sütü kusmaya çalışıyorsa belki o şekilde atıyordur burundan
Bebegimm1 Fatma2882 burundan sut niye akar bilmiyorum ama burnunu serumla temizleyin mutlaka tikali oldugu icin agizdan nefes alamaz o yuzden burnu açık temis olmali
079aslankuzusu Ağzı kapalımolduğundan burnundan çıkartmış canım benim bebeğimdede oluyodu emzirdikten snra bıraz dik pozisyonda tut sonra yan yatır emzirir emzrmz direk gazıda cıksa yatrma birde emerken yatay emzirme birz dik olsn bebek
Fatma2882 079aslankuzusu dik tutarak emziriyorum gazini alıp hemende yatırmıyorum aslında 10 dakikaya yakında bekliyorum ama yarın kontrolümüz var çok teşekkür ederim😊
Selinaras Benimde reflü yatağım yoktu ama yatağın baş tarafına alttan küçük bir hattaniye koydum ve eğim verdim, yan destekli yatırmaya özen gostermelisin