Bebeğim ateşlenince doktora gittik o gün serumla ateş düşürücü ve antibiyotik verildi sonrasında pcr testi yapıldı sonuç pozitif çıktı. Sonuç çıktıktan sonra ilaç kullanmadık bugün 5. Gün ve 2 gündür öksürük başladı. Ne yapabilirim sizce doktora mı gitmeliyiz?