Benim bebegim 3aylık dogdugu günden beri gece hep uyuyor
1hafta küvezde kaldı cigerlerindeki suyun temizlenmesi icin
o dönem tek basına uyudu belki agladı uyurken
ama kendi kendine uyumaya alıstı
geldikten sonrada kucak delisi yapmadım
emzirdim gazı cıkardım memeyi verdim yatırdım
emerken uyudu
bu aralar ninni acıyorum yine aynı şekilde emiyor gaz cıkıyor ninni emzik
birde sürekli aynı yatakta yatırıyorum
emzirirken konusmuyorum ısıgı acmıyorum
altını degiştirmiyorum
sadece gece kaka yaparsa degiştiriyorum zaten geneldede yapmıyor 9da uyumus olur en gec
bazen 4 te emer
6da uyanır
bazen 1de emer sonra 6::30 yine emer uyanur kakasını yapar geri uyur 8e kadar
Lütfen kucaga alıp uyutmayın ayakta sallamayın