QueenMommm Son aşısında sağlık ocağındaki hemşire 9 aylık olduğu zaman getir normal kontroller için dedi aşı yok dedi siz götürdünüz mü 1 hafta önce doktora gittik normal kontrollerinide yaptı götürmeye gerek varmı
Eysar QueenMommm kontrolleri asla kaçırmayın bir anne olarak söylüyorum ki okadar önemli boyu kilosu baş çevresi vs biz iki ay gidemedim bayram girdi gerek yok dedi başka birşeyi gitmedik bu ay gittik boyu uzamamis dedi keşke önce cagirsaydi şimdi başka bir çocuk Dr gideceğim daha detaylı baktirmaya önceden cagirsaydi da gitseydik
Melike55 QueenMommm Benide çağırdı hemogram testi yaptırıp getir dedi sonuçlara bakmak için ama ben götürmedim doktora götürdüğümde normal kontrollerini yaptı zaten daha sağlık ocağına gitmeyi düşünmüyorum çünkü çok baştan sağma iş yapıyolarlar bizim hemşirede çok bilgili birisi değil
sarmaliklahana QueenMommm aşı var ama kampanya adı altında yaptırmak zorunlu değil. 1. Aydında yapılacak adının aynısı ben yaptırdım kızıma bacaktan oluyor ateş falan yapmadı. Mülteciler cok oçarytıgı için eger gezen aileysenşz yaptırın evd e duruyorsa uz gerek yok dediler. Biz sürekli gezdiğimiz için yaptırdık. Yarında denize tatile başka sehire gidicez mesela 🤷
QueenMommm melegim71 valla anlamadım bende yok dedi bana 1 yaşında tekrar aşı olacak dedi 1 yaşına kadar aşı yok dedi
Melike55 QueenMommm 9.ay kızamık aşısı bir ara çok yaygınlaştığı için mecburiydi şimdii kızamık kontrol altında olduğu için her doktor önermiyor eğer doktorunuz dememişse gitmek istemiyorsanız sağlık ocağına gitmeyin doktorunuz zaten bebeğinizi takip ediyor biz sadece özel menejit aşısını olduk
sarmaliklahana QueenMommm ozman yaptırana gerek yok canım hemşire bize öyle demişti 😇 tabii senın kararın ben bildiğimi söyledim 😊
Denizcannn QueenMommm çağırdı ama 9. Ay aşısı son bir kaç yıldır normalde 1 yasinda yapılan kızamık aşısı. Mecburi değil bizim doktor tavsiye etmedi vurdurmadik. ¹ yaşında vurulacak eski normal takvime göre