neslihanyildiz Kızımın belinde morluk ve poposunda 25 kuruş büyüklüğünde morluk var 9 aylık bi sıkıntı olur mu ilerde? Dr kendiliginden geçer dedi ama hala varlgını sürdürüyor. Sağlık açısından bi problem yaratır mı?
kenankaan neslihanyildiz mongol lekesi sanırım dediğiniz. Herhangi bir zararı yok. Büyüdükçe geçiyor çoğu. Her iki oğlumda da var. Genelde 5-6 yaşlarında geçiyormuş.
theAna neslihanyildiz mongol lekesinden bahsediyorsunuz sanırım. Zararsız diye biliyorum doktor öyle demişti. Oğlum 21 aylık azaldı.
ipeekk12 neslihanyildiz benım oglumdada var 1 yaşında doktor zararsız dedı ben yavaşça gecıyor gıbı rengı