Kızlar nasılsınız bugün sütte kesmeye karar verdim oğlumu ani bi karar oldu 3 ay sonra oğlum 2 yaşına giriyo bekleyebilrdim ama dayanacak gücüm kalmadı cunku aşırı bağımlı gece kaç kere kalkıyo artık sayamıyorum aç olduğundan degıl sırf emmek için yani ya artık öyle oldu ki her dakika istıyo otobüste bile bende artık zamanı geldi dedim ve hiçbişey de yemıyo eski usülden gittim valla şimdi belki yargılıcaklqr olabilir ama Salça sürdüm sabahtan ilk bakıp bakıp ağladı sonra gelıp açtı bakıp gitti saat 23:00 oldu hala yemedi hiç gelıp bakmadı bile gece çok korkuyorum ne olcak ağlıcak biberona süt koyucam sallıcam bi şekılde ama kızlar ben duygusal olarak çok kötüyüm ya kötü hissediyorum oğluma bakınca ağlıyorum hani artık emmicek en sevdıgi şeyi ondan koparıyorum evet ben istıyorum bunu ama çok zormuş sizde böyle hissetinizmi hiç 😭😭😭😭😭