Aalya Adarenn 710m var bende de diğer robotlar nasıldır bilmiyorum ama gırgır gibi ya süpürüyor ama cogu yerı bırakıyor .benmki kumandalı zaten haritalı degil.yatak alırken hediye edilmişti.yoksa para verip te almam bu markayı
Ghb Adarenn yani ya bizdekinde sorun var ya da fakir iyi biz cihaz değil yeni doğum yaptım çocuklarla rahat olur diye aldım ama evde durduğu yok süpürgenin eşime çok dedim s7 Max alalım diye ama eşim servisi var diye bunu aldı ama o da pişman oldu
Deletedmom5284 8 bin tlyi ona vermeyin xiaomi alın daha uygun fiyatlı hemde herkesin memnun kaldığı marka