Kızlar iyi akşamlar iki gündür bebeğim uykusunda ağlayarak kalkıyor iç geçirerek ve iç geçirmeler bazen 1 saati buluyor yatırmadan dua okuyorum neden böyle oluyor anlamadım 4 ay 9 günlüğüz gaz sıkıntımız yok artık kendisi rahat çıkartabiliyor başına böyle gelen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim 😞