Benim kızımda da var doğduğundan beri şu an 2 yaşında anestezi alıp MR çektirin dediler çektirmedim başka doktora götürdüm bir yalından küçüktü o zaman . Ultrasonla baktı iltihap var mı akıntı oluyor mu dedi yok dedim bişey yok dedi Buda bit çeşit Gamze türü yürümeye başladığında yine getirin dedi rütin kontrol amaçlı şu an çok şükür koşup duruyor yürümesinde hiçbir sıkıntı yok .