Bugün parka indik telefonum yere düştü düşmesiyle komple ekranı kırılmış nazara geldim normalde çok düştü şimdiye kadar hiç ufacık çizik olmazdı bu sefer baya baya gitti ekran şimdi değiştirmeye kalksam ne kadara değiştirirler bilginiz varmı ya bu telefondan kullanan başına gelen varmı yardımcı olsa yada tanıdık telefoncusu olan sorabilirmi acaba