Streptekok Kızlar idrar ve kanda enfeksiyon vardı dr antibiyotik tedavisine başladı sonrasında yesil akıntı meydana a geldi dr ulaşamıyorum. Bu durumu yaşayan var mı bebege zararı olur mu