mA_06 Evet salgın var daha 1.5 ay önce ishal olmuştu 2 gün ishal sürdü 15 gün karın ağrısı sürmüştü. Geçenlerde yine oldu 8 gün kadar sürdü karın ağrısı ishal bir kaç gün sonra hafif ateşi çıktı. Kaka testi istedi doktor verdik temiz çıktı. Probiyotik kullanın dedi bize. Sizde emziriyorsanız bol bol emzirin probiyotik gıdalar tüketin çabuk toparlasın.