Gulcem44 Bebeğim 4 aylık 2 gündür farkettiğim şey idrar miktarı baya azaldı sabah saat 8 de bezini yeniledim biraz öncede açtım bezinde pembemsi leke vardı ve en fazla 1 kere çiş yapmış belli bez bomboştu 14 saat geçmesine rağmen sadece 1 kere işemiş 😒 terleme gün içinde malum havalardan oluyor ama acaba sütüm yetmiyor mu ondan mu böyle oldu bilmiyorum bu arada önceden yanı 1 hafta öncesine kadar bezi baya dolgun oluyordu
mcansum Gulcem44 bzde 4 aylık aynı sorun saatleece bı çiş bile olmuyodu cildide kuruyordu dktormz suya baalayın dedi 10ccden hergun arttrırın az az 100cc kadar cıkın dedi bide elma aemut seftası suyuna baslayabalrsnz dedi aıvı takviseyi iste 3 4 gun elma vervem snra seftali bence baslayın suya e bebekteki bebek sularından aldım...
Merve20 Gulcem44 pembe leke susuz kaldığı için hem sık emzirin hemde süt içirin ben baya baya içiriyorum su
Gulcem44 Kızlar yaşayanınız var Mı 😒çok canım sıkılıyor bünün için şimdi götüremem hastaneye acil bakmaz hafta içi götürmeyi düşünüyorum ama işte korkuyorum netten okudum böbrek sorunları felan yazıyor 😞
Tanem33 Gulcem44 benim bebegim tek böbrekli dogdugunda ilk baktıklarını işemesiydi belki tıkanıklık falan vardır bence bir çocuk doktoru ve cocuk nefroloji uzmanına görünün derim kafanıza görede su icirmeyin bence
Tanem33 Gulcem44 benim bebegim tek böbrekli dogdugunda ilk baktıklarını işemesiydi belki tıkanıklık falan vardır bence bir çocuk doktoru ve cocuk nefroloji uzmanına görünün derim kafanıza görede su icirmeyin bence
asbek Pembe leke göstergesi sıvısız kaldığının belirtisi sık sık emzirin su için ve hatta bebeğinize de su içirin bi iki damla ben içiriyorum çünkü havalar gerçekten çok sıcak
Bartununannesi Susuz kalmıştır. Sık sık emzirin, terledigi icin sütte yetmiyor olabilir, su takviyesi yapabilirsiniz
Gulcem44 Bartununannesi bende öyle düşünüyorum o yüzden hiç vermediğim suyu vermeye başladım günde 4 kaşık tek öğün bakalım farkeden birşey olacak mı
Gulcem44 Tanem33 teşekkür ederim canım Salı gününe randevu aldık inşallah iyi çıkar tahlil sonuçları ve genel kontrolü
Yusuf_Kerem3 Aynı şeyi yaşadı arkadaşım 3 gün evvel doktor bebişin susuz kaldığını daha sık emzirme sini ve hatta günde 1 kahve fincanı kaynamış soğumuş su vermesini söyledi 2 buçuk aylık onun bebişi bezi düzene girene kadar su verebilirsin tabi doyurduktan sonra sudan zarar gelmez yeterki temiz olsun ve bebiş aç olmasın