Tugce88me geçmiş olsun öncelikle doktorlar vücutta başka bir hastalık varken aşı önermiyorlar yani benim doktorum öyle bizim de menenjit aşımız vardı ama bebeğim hasta olduğu için yapmadı, takipli olduğunuz doktorunuz varsa kesinlikle danışın bence ishal salgını da bu ara bilmiyorum ama 2-3 ay önce çok vardı probiyotik yazıyor zaten doktorlar da genelde sıvı alımlarına da dikkat ediyorsanız sorun olacağını zannetmiyoeum, Ama en iyisi takipli olduğu doktorlar varsa danışmak