Astral kuran çarpsın bu benim postum olmalıydı. 7’den beri emişiyoruz. Bıraktığım an değil ha, canı istemediğinde bırakıp patlar gibi ağlıyor geri vermeye çalışıyorum almıyor. Dün komşum gördü diyor bunun ağrısı var . Yok anacım ağrısı varsa gündüzleri de olur, akşam 7’den sonra çıldırıyor bu. Gece terörü mü neydi öyle bir şey vardı. Ben öyle bir şey olduğunu düşünüyorum.