Bugün eşim gececi bende covitjm . Oğlum şimdiye kadar hiç kendi uyumadı yani gece uyanır bakar yanında ben varmiyim diye hemen uyur geri. 2 gündür eşim uyuyo ama her uyandığında ben gidiyorum çünkü sakinleşmiyo bensiz. Ama yinede eşimin yanında olması ona güven veriyo. Bugün eşim 3 buçuğa anca gelecek ben odanın önünde koridora yatak yaptım orda uyucam her uyandığında gitcem hemen yanına. Ama ben yokkeN korkar mı bi uyansa hemen koşup gidiyorum ama ne bileyim korkarsa diye. Maskemi takip yanında mı yatmaliyim yoksa kapının önünde mu