Haticerdogan merhaba, ilk iki hafta vücut ne kadar süt üreteceğini bilmediği için çok süt olur ancak zamanla bebeğin emmesine göre süt miktarı ayarlanır bi de ilk zamanlar süt memede hazır bulunur ama zamanla vücut alıştıkça depo süt olmaz emdikçe üretilir o yüzden bi süre sonra göğüsler dolu dolu olmaz ama süt uretilmeye devam eder. Sagdiginiz süt de bebeğin emdigini kesinlikle göstermez bebek sağılan sütten çoook daha fazlasını cekebiliyo siz sütünüzün azaldığını hissediyorsaniz bol bol emzirmeye ve sonrasında da sagmaya devam edin en kesin bu şekilde süt artar