Arkadaşlar merhaba,
İlk kez kalabalık doğum günü kutlayacağız dışarıda. Pandemi malum hiç kutlama yapamadık kalabalık…Kendim geçen sene safari konsept yaptım tüm malzemeler kalıyor sonrasında. Acaba bir organizasyon şirketi ile anlaşmak daha mı mantıklı olur? Uygun bir yer var mı önerebileceğiniz? (Ankara için)