turuncuelma
Canım bizde geçtiğimiz perşembe yaptırdık bgun 4. Gün Mersin’de yaşıyoruz inanılmaz sıcak ama biz karton bardak kesip koyuyoruz hiç bir şey olmuyor canıda hiç acımıyor karton bardak mutlaka köy çok rahat edersin hemde bebiş içinde iyi olur