Xwoman bizde menenjitten dolayı 42 günlükken hastanede yattık o zaman rutin kontrol yaptırmamız gerekiyor diye eko çekildi kalbinde delik çıktı 3 ay sonraya tekrar randevu verdiler Ekim’de çekilcek doktorumuz korkulcak birşey değil hepimiz doğarken kalbimizde ufak bir delikle doğuyoruz bazı bebeklerde kapanmayabiliyor geç kapanabiliyor ya da hiç kapanmıyor dedi ama bu hayatını etkilemez eğer hiç kapanmazsa belli başlı sporları yapmayı yasaklıyoruz o kadar dedi korkma inşallah kapanır canım bir doktorla da kalma başka doktora da götür