Meraba anneler çok duydum bu udi hindi yağını görümcemde bebeğine kullanıyo genelde altı aydan önce önerlmiyo bebeğim 4 bucuk aylık ama görüncemde erken başlamış hasta olcağı zaman bir damla ağzına bir çer damla burnuna veriyorum hemen toparlıyo dedi bnde altıncı ayından snra kullancaktım ama o erken kullandım diyince aldım bebeğim çabuk hastalanıyo çünkü ama yinede tecrübeli annelere sormak iatedim udi hindi yapını kullanan memnun olan varmı birde bebeğiniz kaç aylıkken kullanmaya başladını