Berensln Arkadaslar bebeğim 10 aya girmek üzere kollarında sinek ısırığı gibi kızarıklıklar coğaldı ya bisey mi dokundu yoksa aşı mı yaptı bilemedim yaşayan ya da bilenler varsa yazabilir mi??
thecamellia Berensln aşıdan sonra oluştuysa bir doktora gösterin bizde yeni olduk hemşiremiz aşıdan sonra kollarında kızarıklık olursa getir demişti
nelmali Berensln 15 gun sonra gogsunde kollarinda kırmızı noktalar olabilir normal demişti hemsiremiz
Mamasboy Berensln ay herkesten bunu duyuyorum ya iyice korktum bu aşıdan ama doktorumuz yaptır ben öneriyorum dedi.
Berensln thecamellia yarın götürelim bakalım ne yapıcak ben mi cok endise edıyorum böyle olması normal mi bilemedim
Nurtanem Mamasboy ilk defa duydum ben. Kızamık aşılarında bi düzenleme olmuştu ondan sonra mı 9 aya çekildi yoksa hep böyle miydi bilginiz var mı? Hani 6 yaş aşısı 4 yaşa çekilmişti bu da öyle mi acaba
Mamasboy Nurtanem sağlık ocağındaki hemşire bana 9.aya da eklendi önceden yoktu dedi. Ülkemize gelen Suriyelilerden gelmiş bu mikrop öyle dedi o yüzden eklendi 9.aya dedi. Bilgim bu kadar canım
Oznur_0708 Berensln bizde 3 gün oldu vurulalı 1 yaşında yaptırdık ertesi gün kolları sinek ısırığı gibi 3-4 tane kırmızı beneklenmişti bugünde bacağında çıkmış 1-2 tane
ArdenGiz Ben vurdurmadım 1 yaşında vurdurcam. İki kere yapılması bence yazık çocuklara. Bir yaşında yine yapcaklar şimdi 9 aylık olanlara. Zaten bizim menenjiy aşımız vardı 9 da ağır gelir diye yaptırmadım