Minikpokatall Kızlar Allah aşkına bişry diyin bebegim 58 günlük yaklaşık 2 haftadır hergün akşam 7 de başlıylr çıglık çıglıga 2 saat boyınca aglıyor, sonra hiç birşey olmamış gibi sakince uyuyor susturamıyorum ağlarken tıkanıyor bu sefer kollarım koptu kolik bebek mi bu ama gündüzleri sakın bi bebek, yani mızırdaması var sadece akşam olmasını istemiyorum artık nolur bi çözüm yolu söyleyin çarşaf sallama beyaz gürültü sesi fön makinası sesi herşeyi yaptım
Busrazehra Minikpokatall bu bi dönem oluyor bebeklerde. Belli saatlerde ağlama krizi bi ay kadar sürüyor sonra yavaş yavaş azalıyor çaresi yok malesef
Elisa34 Minikpokatall bizimde oyleydi 3 bucuk aydan sonra azalmıştır 4 te tamamen bitmişti hergın aksam 6 da başlar uyuyana kadar aglardı kac kere oturup aglamıştım stresten ama geciyo biraz sabır cok zor Allah yardımcınız olsun
Minikpokatall Elisa34 allahım çok zor bugün plates topında aldım kucagıma zıpladım öyle ibraz sakinleşti ama bel bacak kalmadı artık en kısa zamanda geçer inşAllah 🙏
bebegiminbesigicamdan Minikpokatall bizimde oyleydi ve hala oyle aksam 7de baslar uyuyana kadar burnumdan getirir 2 bucuk yasinda
Minikpokatall bebegiminbesigicamdan Allahım yardımcın olsun ben şimdi bile zor dayanıyorum oturup aglayasım geliyor
NeseA Canım benim eltimin bebeği öyleydi belirli saati vardı gece 1 de başlıyordu çığlık çığlık ağlamaya 3te susup uyuyordu doktor kolik bebek demişti. Şimdi 3 aylık oldu artık ağlamıyor şükür. Aynı saatte ağlıyorsa koliktir
NeseA Bu arada benim bebeğim de 58 günlük:) yüz üstü yatır uyanık olduğu saatler şancı gaz acısından rahatlıyor bebek. Rabbim yardımcın olsun inşallah
Minikpokatall NeseA durmuyor cnaım çok denedim bugün plates topunda kucagımda zıpladık biraz rahatladı ama sonra gene aynı
NeseA Bu arada benim bebeğim de 58 günlük:) yüz üstü yatır uyanık olduğu saatler şancı gaz acısından rahatlıyor bebek. Rabbim yardımcın olsun inşallah
Elisa34 Minikpokatall geciyo inanın bende aksama kadar kucağımda evi turlardık ayagımın altına çivi çakmış gibi agrıyodu birden kesildi
NeseA Minikpokatall canım çok şükür benim bebeğim sakin uyur. Eltimin bebeği öyleydi oda geçti biraz sabret herşey gelip geçiyor önemli olan can sağlığı
Esak Minikpokatall this is kolik canım. Tabi teşhisi doktor kontrollerine gidince mutlaka sor doktorun koysun ama benim oğlumla aynı anlatıyorsun şuan 5 aylık doğduğu günden beri saat 7den 8-9 a kadar ağlama nöbeti ne yapsan susmaz. Neler neler denedim ama ilacı buldum SABRETMEKMİŞ 🙈 bide ikinci olarak o saatlerde pilates topunda kucağında hafif hafif zıplamak rahatlattı tek çarem pilates topu olmuştu.
Minikpokatall Esak valla bende bugün öyle yaptım biraz sakinleşti gerçekten ama belim kollarım derman kalmadı artık salı günü randevumuz var soracağım çok teşekkür ederim 🙏
Duyguozdemir Biz de benzer durumu yaşadık, geçiyor. Kendi banyo küvetine su doldurup içinde elimizle tutuyorduk. Suyun içinde karnına, ayaklarına masaj yapıyorduk. Çıkınca rahatlayıp uyuyordu, deneyebilirsiniz siz de.
Minikpokatall Duyguozdemir denedim canım onı da yaptık bana mısın demedi ayaklarına su tuttuk banyoya soktuk çıksrınca gene başliyor