Haşlama yaptığımda suyundan kalıplarda dondurdum. Pirinç unu bebek irmiğini çorba gibi yapıyorum. Güzel oluyor. Tarhana yapıyorum kıymalı. Kıymalı kabak yemeği yapıyorum. Meyveli yoğurt vs.
Ama benim oğlum bizim yedigimiz yemeklere meraklı:/ tuzsuz lor asla yemiyor ama ezine peynirine bayılıyor. Zeytin ezmesi sevmiyor ama normal zeytin verince yiyor. Yumurtayı haşlanmış değil tavada tereyağında seviyor. Menemen suyuna ekmek banıp vereyim, yemeğin suyuna ekmek banıp vereyim ağzını şapırdata şapırdata yiyor 😂 kuru fasülyenin suyuna bulanmış pilavı yiyor Ya cıldırıcam. en son doktoruna sordum. Nasıl istiyorsa öyle yesin tuza şekere dikkat et dedi. Ben de mecbur yemekleri tuzsuz yapıyorum bi yerken katıyoruz.
Şimdi instagramdan penolope gurme diye bi sayfadan çorba çeşitleri aldım organik ve pratik inşallah sever.
Bu arada ben de katı gıda verirken korkuyorum yedi ay on günlük önde altı tane dişi var. Cok ısırıyor bogazına kaçar diye korkuyorum. :/
Böyle anlatıyorum ama bazen de yemiyor yani memeye düşkün çok.