2 buçuk yaşında oğlum var tam dili açılmadı kendini ifade edemiyor sürekli konuşuyorum aile binasındayım bu yüzden çok şımarttı babasnnesi dedesi amcası artık tutamıyorum oğlumu dışarı çıkarız bayır aşağı koşar pencerelere çıkar asla bağırmadan durmaz kollarını ısıtmaktan morarttı kendini yere atmaktan bacakları mosmor gören şiddet gösteriyoruz diycek ne uykusu düzgün artık ne yemek yemesi Allah aşkına ben bu çocuğu nasıl özüne döndürücem babası ve ben çıldırmak üzereyiz babası artık bugün kendini tokatladı sinirden hiç rahat vermiyor sürekli çığlık atıyor çizgifilm açıyoruz beğenmiyor diye ağlıyor istediği herşeyi yaptık şimdi yapmama kararı aldık bu durumda onu nasıl dışarı çıkarabilirim dayanamıyorum artık piskolojim alt üst oldu çok sinirli bi çocuk bağırsan da kızsan da anlamıyor oturup anlatmaya çalışıyorum kendini yerden yere atıyor lütfen bana bi öneride bulunun lütfen çok çaresizim ağlayarak yazıyorum ellerim tıtrıyor çaresizlikten ya oğlum bigün camdan düşerse ya kendine zarar verirse ne yapıcam ben