oglumuz01 lastik iz yapıyorsa sıkıyordur ama belden yanlardan falan iyi geliyorsa bez iç lastiği yırtıp öyle kullanabilirsiniz ben öyle yapıyorum dolayısıyla çok rahat oluyor bez. Diğer konu ile alakalı da ben her akşam banyosundan sonra zeytinyağı sürüyorum 3 günde birde sudocren sürüyorum