Ben de ilk olarak aptamil mama ile başladım. Bebeğim hic sevmedi. Zaten iştahsız bir bebek. Mesela ayına göre 150 cc icmesi gerekiyorsa benim bebek 120 veya 90 cc içiyordu. Ben de mamayı değiştirdim . Sma aldım. Bunu biraz daha sevdi . Ama yine de kusuyor . Ben de yine azar azar veriyorum. Yanı mamayı bi anda içirmiyorum. İlk başta 60cc içiyor sonra bi yarım saat sonra geri kalanını içiyorum gibi . Sizin bebeğiniz de SMa mamayı sevmediyse başka bir mamaya geçin. Evolvia mamayı da bebekler seviyormuş doktorum öyle dedi. Belki onu deneyebilirsiniz . Ve kusmamasi içinde yaptığınız mamayı direk bitirmesi için uğraşmayınız belki midesine fazla geliyordur bi anda . Gaz çıkarırken de kusuyor olabilir