Gmzeerplt açıkcası benim ki iyisi biraz daha ben 12 yıl boyunca 3 defa nöbet geçirdim evet bilinç kaybım oluyor hatta iki üç gün de hafif hafif bilinç kaybı devam ediyor üstelik garip ki ben bana sorulan cevabını aslında bildiğim ama nöbet sırasında oluşan bilinç kaybının da farkında oluyorum. Can acıması diyemem ama kazıldığım için tüm vücudum 2-3 gün ağrıyor