Hilalk Arkadaşlar merhaba dün birden ateşlendim ve test oldum covid olduğumu öğrendim 2.5 aylık bebeğimde pozitif :(( Moralim çok bozuk kanına bakıldı bir sorun çıkmadı ama ateşi düşmüyor tam düştü diyorum tekrar çıkıyor çok korkuyorum bu konuda tecrübesi, bilgisi olanlar lütfen benimle paylaşabilir mi kaç gün sürecek ne yapmam lazım :(((
[silindi] Hilalk bizde 3 gün önce atlattık 😊 4 saat arayla calpol verdim çünkü ilacın etkisi 3.5 saatte geçiyordu sonrasında doktor fitil verdi çok iyi geldi kızıma rahatlattı çok ağlıyordu duruldu 3 gün sonra normale döndü sadece iştahı gitti 7 aylık kızım 🥺
Daisygirll Hilalk geçmiş olsun annem. Bir kaç gün önce ben ve bebeğim de covid olduk 1 gün boyunca sürekli ateşi çıktı yarım saatte bir. bir kaç defa duş aldırdım calpol verdim diğer güne pek bişeyi kalmamıştı ama huyu çok değişti mızmız oldu yavrum 😔
Kecer Merhaba biz de yeni atlattıkm hiç moralinizi bozmayın 3. Günden sonra biz de her şey bebek için normale döndü ateşte evet hiç düşmüyor biz de hep düşük seviyelerde durmasını sağladık ilaçlar ılık duş vs yemek yemesine rağmen sadece mama içmek istedi hiç zorlamadık bir kaç güne hiç bir şeyi kalmaz çok geçmiş olsun Allah şifa versin
Hilalk [silindi] doktorumuz şurubu günde 3 defa dediği için veremiyorum ama nasıl düşürücem ateşi bilmiyorum havaleden çok korkuyorum
Esraa- Öncelikle geçmiş olsun. bnmde oğlum kapmış iki gün 39 ateşle gecirdik ben normal enfeksiyon geçiriyor saniyordum.bugunde ben kaptim.resmen kemiklerim kirilmis gibi. üstüne hicbirsey giydirmeyin bezi kalsın.surekli soğuk kompres yapın.inanin sabaha kadar uyuyamadım havale geçirir diye.çok uykunuz varsada alarm kurun her yarim saat bir saate. Calpol ve dolven dönüşümlü verin.cok şükür 2 günde geçti.
Hilalk Esraa- bende havaleden çok korkuyorum sadece bezi var üstünde ama ateşi inmiyor o beni çok korkutuyor
Hilalk Daisygirll ateşi kaç oluyordu havale geçirir diye çok korkuyorum 38 den aşağı iniyor hemen çıkıyor :(
Sewinch Biz de ailecek şu an covidiz, küçük kızım 8aylık büyük kızım 5yaşında ikisi de ateşli calpol veriyorum ama çok da düşürmüyor, burun tıkanıklığı bitirdi bizi daha ilk günümüz burun tıkanıklığı yaşayanınız var mı