Senarslan43 Merhaba arkadaşlar bebeğimin göbek bağı düşeli 4 gün oluyor bu şekilde bi görüntü oldu normalmı düzelir mi doktora götürmelimiyim ilk bebeğim olduğu için bilemedim sormak istedim https://imgyukle.com/i/VAb7uN
Cesaretli22 Senarslan43 benimkide düştükten sonra 3 gün fln böyle hafif kanlı kaldı her yıkadığımda silmiltim ben doktora sordum normal dedi