Kizlar eylulde okul aciliyor ve ben ozel bi anaokulunda ogretmenim ve baslamam gerekiyor ve su zamanda 2 kisi calismadan gecinmek de pek zor heleki borcunuz coksa 😞 bebegim 3 aylik olucak eylulde ben baslarken esimin annesi bakicak mecburen olur mu bakabilir mi ya ona baglanir beni unutursa bana yardimci olun lutfen