aslantekin şöyle düşünün nereye kadar ek gıda almayacaklardı? İlerleyen zamanlarda iyice anlamaya başladıklarında tek besin kaynağı olarak sizi göreceklerdi ve daha da zor olacaktı. Evet daha fazla emzirseniz daha güzel olurdu alsalardı ek gıdayı eğer. Ama olan oldu artık mama takviyeside yapın sürekli ek gıda teklif edin yoğurt, meyve sebze vs damak tatları daha çok geçmeden oluşsun. Canınızı sıkmayın güçlü kalın anneleri olarak sizin güçlü olmanıza çok ihtiyaçları var 🧸 sizin gücünüz onlara kuvvet olacaktır 🌺