besyok Merhabalar , Sezaryen kesiğimde sanırım iltihap oluştu . Kesinin orta kısmında iltihap var ve sulu bir şekilde irin akıyor. Başına gelen oldu mu , tedavi süreci nasıl ?
ezgiiturkk besyok kaç gün oldu sezeryan olalı ? Bazen kıllarda içerden büyüdüğünde iltihap yapabiliyor telefonun ışığıyla bakabilirsin canım bende öyle olmuştu