arzu58 benim kızımda öyleydi doğduğundan beri hiç agzından gaz çıkarttığını duymamıştım kimyon çayı kullanabilirsin kendine günde 2 kere birde yanlış yönlendirmek istemem tercih meselesi ama ben 1.5 aylıkken Bebeğime de günde 1 çay kaşıgı veriyordum bir dünya gaz damlası kullandım birtek onda fayda gördüm