Bir haftadır bebeğim kabız iki gündür kuru kayısı yediriyorum bol su veriyorum kabız yapacak hiç bişey vermiyorum neredeyse daha hiç diş çıkarmadı.aslında önceden ne veriyorsam farklı bi besin vermedim niye kabız oldu bilmiyorum Zeytinyağı içiriyorum masaj yapıyorum hala düzelmedi. Aklıma diş geldi ishali duydum ama kabız da yapar mı diş hiç başına gelen var mı huysuzluk var uykusunda uyanma var aşırı gaz çıkarıyor ama bunlar kabızlıktan mı dişten mi bilemedim