nazlimom_ Bizimki 4 ay 9 günlük arabanın yanlarından tutunarak gidiyor sevmio arabayı kucakta durmayı daha cok tercih ediyor sonradan alışırmı ?😄
tazeanneeeee nazlimom_ benimki de 3 aylık kıyameti koparıyor dışarı çıkmaya korkar oldum artık eve hapsolduk 🥺
Zyneepemree nazlimom_ 10.5 aylık oğlum 2 kişi zorla oturtuyoruz ona rağmen bebek arabasında ayağa kalkıyor üstelik emniyet kemeri takılıyken . Benimki çok aksi inşallah sizinki alışır ☺️