Sola dönüş yapacağım vites 3 de
Vites küçültme derken 1 mi yoksa 2 ye mi alınır
Ehliyet aldım hocam bana çok farklı anlatı yavaştan trafiğe çıkmak istiyorum ama korkuyorum 😅😅😅
Kardeşim yanımda yavaş yavaş arabaya alışıyorum o eğitim hocamdan çok farklı kafam Allah bullak😅