Glnr89 Hyzbrkn doğumdan sonra ilk 2 gün sütüm gelmeyince ben de 30 cc ile başlamıştım ama çocuk az daha sarılık olacaktı 30 cc verirsen de sık besleme yap
RaYaOm Hyzbrkn canım sakın 30 dan fazla verme reflü yapıyor bebeği aşırı uyutuyo bebek durmadan aç gibi emmek ister bu aç olduğundan değil seni istediginden kokunu tenini istiyor güvende hissediyo ondan
simaybrcu Hyzbrkn 10 günlük bebege bir kova mama versen de içer. Biberonu da emmek gibi düşün sürekli içmek ister. 60 fazla. Anne sütü gibi değil mama sindirimi zor 30 iyi şu an sonradan yavaş yavaş attırırsın şişer çocuk.
NoThing2Lose Hyzbrkn 60 ccyle başlaman gerek 1.5 - aylık olunca 90 ccye cikmalisin 2 saatte bir 60 CC yeterli
Hyzbrkn Glnr89 daha hiç cıkarmadı 60 normal dimi içse bile 10 günlük bebeğe cok değil içtiği sürece dimi cok fazla vericem diye korkuyorum midesi büyütme diyolar
Mervemurat94 Hyzbrkn 60 cc yapabılırsın bızde ılk 30 sonra 60 sonrasında da ıcebıldıgı kadar içsin dedı doktor 30 cc içir gazını çıkart sonra devam et
Glnr89 Hyzbrkn fazla verirsen zaten çıkarır bozuk peynir gibi çıkarıyorlar illa 60 cc değil 50 cc de verebilirsin
bsratetik Valla bende kendi sütümü biberonla veriyorum bazen 90 ml bike içtiği olıuor bir anda sıkıntı olur mu yoksa anne sütü diye sorun olmazmı
Glnr89 bsratetik bende kendi sütümü biberonla veriyorum geceleri daha 24 günlük en fazla 80 cc içebiliyor
Hyzbrkn simaybrcu ama doymayınca uyumuyor hep ağlıyor doyunca uyuyo anlıyorum doyduğunu. 2 saat sonra uyanıyo acıkınca uyku hali pek yok öyle uzun
simaybrcu Hyzbrkn bana çok ama çok fazla geldi ben o zamanlar kesinlikle 60 vermedim. Siz bilirsiniz tabiki. Ikı hafta sonra kadar gaz problemleri başlıyor bunu da hesaba katarak yedirin dediğim gibi mama sindirimi zor.
simaybrcu Hyzbrkn onu anlamamanız mümkün değil kızarır sancılanır ayaklarını karnına çeker uyumaz. Ağlar hep sancıdan
simaybrcu Hyzbrkn o zaman çocuk aç olduğundan ağlamıyor sureklı mama vermeyin. Daha beter olur sürekli yedikçe gazlanır. Gaz damlası probiyotik kullanın. Bıze hiç biri işe yaramamıştı. Sadece tek çaresi Zaman oldu biraz daha azaldı.