Merhaba, bu platforma ilk kez yazıyorum, tecrübe sahibi olan paylaşırsa sevinirim. Kızım 19 günlük, rutin kontrolde beklenenden az kilo aldığı için doktor sütümü sağıp biberonla vermemi söyledi. Zaten 1 haftalıkken göğüslerime fazla süt inmişti kızım da memeyi boşaltamadığı için acı veriyor diye hastane tipi elektronik pompa kiralamıştık. Biberona geçtiğimizden beri memede daha az vakit geçiriyor. Böyle giderse beni reddeder diye korkuyorum. Deneyimi olan var mı?